Pani Iwona i wolontariuszka Dominika odkrywają nieznane okolice
Aktualności > Pani Iwona i wolontariuszka Dominika odkrywają nieznane okolice

Wolontariuszka Dominika zabrała panią Iwonę na objazdową wycieczkę wakacyjną na trasie: Liw–Sowia Góra–Węgrów–Wyszków. Oto relacja Dominiki:

mbU Pruszkow wwwmbU Pruszkow www3

Drugie śniadanie zjadłyśmy w formie pikniku na zielonym brzegu wartko płynącej rzeki Liwiec. Następnie pospacerowałyśmy po pięknym i zadbanym otoczeniu Zamku Liw. Kilka kilometrów dalej mogłyśmy zachwycać się wspaniałym widokiem z Sowiej Góry. Kolejnym naszym punktem był Węgrów i poszukiwanie lustra pana Twardowskiego. Dzięki pomocy przemiłego przewodnika znalazłyśmy je w zakrystii Bazyliki Mniejszej. Nie odważyłyśmy się w nie zerknąć, bo podobno przynosi to pecha. Zwiedziłyśmy Bazylikę, słuchając  historii obrazów, ich twórców i przedstawionych na nich osobach. Po południu wróciłyśmy w okolice zamku w Liwie, żeby zjeść obiad w ogródku tamtejszej karczmy, potem jeszcze lody w Wyszkowie i powrót do domu. Podczas wycieczki pani Iwona często się śmiała, chętnie też pozowała do zdjęć i cieszyła się, że będzie je miała na pamiątkę.

Nigdy nie byłam w tych okolicach. Jest tam tak pięknie. Rzeka, łąki, pasące się krowy i liczne bociany. Jestem zachwycona – podzieliła się po wycieczce seniorka.

Dziękujemy wszystkim, dzięki którym pani Iwona spędziła piękny dzień wakacji.

Używamy plików cookies w celu realizacji usług. Czytaj więcej.

Zacznij wspierać co miesiąc Wspieram regularnie