
Starcom Polska
Starcom Polska z BBDO Warszawa przygotowały kampanie charytatywne, których celem były zbiórki środków na organizację Świąt Bożego Narodzenia dla starszych samotnych ludzi.
Starcom Polska z BBDO Warszawa przygotowały kampanie charytatywne, których celem były zbiórki środków na organizację Świąt Bożego Narodzenia dla starszych samotnych ludzi.
BBDO Warszawa i Starcom Polska przygotowały kampanie charytatywne, których celem były zbiórki środków na organizację świąt dla starszych samotnych ludzi.
Publicis Media zorganizował akcję, w której drużyna złożona z biegaczy Publicis Media i Starcom Polska sprawdzała "Co się liczy w Święta?". W akcji wzięła też udział podopieczna mbU, p. Stefania.
MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A. wsparło dwie ważne inicjatywy Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
Współpraca z mbU nie musi być wyłącznie oparta na wsparciu finansowym.
Pracownicy Citbanku inicjują "wakacje jednego dnia".
Payroll - wygodne narzędzie filantropii indywidualnej.
Wdrożenie rozwiązania w ramach programu Fundacji BNP Paribas „Wspieram cały rok”
Marketing Master Sp. z o.o. uruchomiła Wirtualnego Asystenta (chatbota), który informuje o działaniach Stowarzyszenia oraz wspiera komunikację na Facebook Messenger.
Agencja Ancymony (Schulz) przygotowała pro publico bono kampanię „Moc niewidzialności” na potrzeby świątecznej akcji społecznej „Podaruj Wigilię”.
Współpraca ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich to także możliwość współpracy w obszarze medialnym.
Agencja KERRIS od 2021 roku pro bono współpracuje ze Stowarzyszeniem. Wspiera kreatywne i digitalowe działania w ramach kampanii charytatywnych - zbiórek na rzecz przeciwdziałania samotności wśród osób starszych.
Współpraca polegająca na wzajemnym transferze wiedzy oraz doświadczeń w obszarze holistycznie rozumianej opieki senioralnej.