Partnerstwo strategiczne z Corega. Łączymy siły na rzecz samotnych seniorów.

Partnerstwo strategiczne z Corega. Łączymy siły na rzecz samotnych seniorów.

Facebook mali bracia Ubogich
Linkedin mali bracia Ubogich
Czatuj z nami
Wspieraj regularnie

Samotność ma destrukcyjny wpływ na zdrowie fizyczne i psychiczne. Co więcej zwiększa prawdopodobieństwo przedwczesnej śmierci. Główny celem firmy Haleon, do której należy marka Corega, jest zapewnienie każdej osobie lepszego zdrowia na co dzień. Przekazanie przez firmę 120 000 zł na misję Stowarzyszenia mali bracia Ubogich stanowi ważny krok w stronę budowania lepszej przyszłości osób starszych.

Samotność barierą dla dobrego zdrowia

Cieszymy się, że Corega dołącza do grona partnerów strategicznych Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, podkreślając swoje zaangażowanie na rzecz seniorów, dla których przeżywana samotność stanowi jedną z barier uniemożliwiających dbanie o lepsze zdrowie na co dzień. Samotność zwiększa ryzyko chorób serca o 30%, udaru o 32%, a demencji nawet o 50%. Izolacja społeczna prowadzi także do wzrostu poziomu kortyzolu, hormonu stresu, co zwiększa ryzyko depresji. W grupie seniorów powyżej 80. roku życia depresja dotyka już 35% osób. 

Razem z Corega leczymy samotność seniorów

Już ponad 3,5 miliona osób w Polsce nosi protezy, dzięki którym mogą w pełni korzystać z życia, jeść, rozmawiać i śmiać się bez obaw. Brak uzębienia powoduje często poczucie wstydu, stres, obniżenie poczucia własnej wartości i pewności siebie oraz wycofanie się z życia społecznego. Wspólnie z partnerem zależy nam na tym, aby nikt nie cierpiał ze względu na brak kontaktu z innymi ludźmi, a także wspólnie uznajemy, że lekarstwem na samotność jest obecność drugiego człowieka.

„Samotność to dziś jeden z największych problemów, z którym mierzą się osoby starsze. To dla nas ważne, że dołącza do grona naszych partnerów tak znaczący podmiot biznesowy z branży farmaceutycznej, który przekazując wsparcie finansowe, bierze realny udział w naszej misji budowania świata bez samotności osób starszych.”- Joanna Mielczarek, Dyrektor operacyjna Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.

120 000 zł na misję Stowarzyszenia

Współpracę z Corega oparliśmy o model marketingu społecznie zaangażowanego, w ramach którego w wybranym okresie od każdego produktu firma będzie przekazywała 1 zł na misję Stowarzyszenia. Od 15 października do 10 listopada Corega przekaże każdą złotówkę ze sprzedaży danego produktu na Program „Obecność” Stowarzyszenia, a od 13 listopada do 15 grudnia na akcję „Podaruj Wigilię”. Każdy kto kupi w tym okresie produkty partnera strategicznego Stowarzyszenia będzie miał realny udział w pomocy samotnym seniorom. Dziękujemy już teraz każdemu, kto włączy się w tę akcję.