Partnerzy

Publicis Media stworzył film z udziałem drużyny biegaczy - pracowników Publicis Media i Starcom Polska oraz jednej z podopiecznych Stowarzyszenia mali bracia Ubogich pt.: ”Co się liczy w święta?”. 

Działania
Starcom i Publicis Media stworzył film z udziałem drużyny biegaczy Publicis Media i jednej z podopiecznych Stowarzyszenia mali bracia Ubogich pt.: ”Co się liczy w święta?” Film został wysłany do partnerów, których Publicis zaprosił do dołączenia do zespołu biegaczy, rejestrowania ich aktywności i „przekazania” sekund z biegu na cel akcji. W krótkim czasie w akcję zaangażowali się nie tylko pracownicy Publicis Media, ale także ich rodziny, znajomi, wolontariusze Stowarzyszenia.

Strona akcji: http://cosieliczywswieta.pl/

Osiągnięte cele
Kampania osiągnęła dużą skalę, zachęcając 530 osób do włączenia się w bieganie i zebrania 5,4 miliona sekund aktywności przekształconej w darowiznę w wysokości 50 000 zł.

Korzyści dla Partnera
Akcja ”Co się liczy w święta” wpłynęła wzrost wrażliwości społecznej i motywacji pracowników.

Zdobyła też brązową statuetkę HX Awards