Partnerzy

Starcom Polska

DZIAŁANIA

Starcom Polska z BBDO Warszawa przygotowały kampanie charytatywne, których celem były zbiórki środków na organizację Świąt Bożego Narodzenia dla starszych samotnych ludzi.

×

Kampanie społeczno-fundraisingowe PODARUJ WIGILIĘ ORAZ CICHA NOC. Akcje przypomniały, że w tym radosnym dla większości okresie Bożego Narodzenia wiele samotnych osób potrzebuje wsparcia

pełen opis

BBDO Warszawa

DZIAŁANIA

BBDO Warszawa i Starcom Polska przygotowały kampanie charytatywne, których celem były zbiórki środków na organizację świąt dla starszych samotnych ludzi.

×

Kampanie społeczno-fundraisingowe PODARUJ WIGILIĘ ORAZ CICHA NOC. Akcje przypomniały, że w tym radosnym dla większości okresie Bożego Narodzenia wiele samotnych osób potrzebuje wsparcia.

pełen opis

Publicis media

DZIAŁANIA

Publicis Media zorganizował akcję, w której drużyna złożona z biegaczy Publicis Media i Starcom Polska sprawdzała "Co się liczy w Święta?". W akcji wzięła też udział podopieczna mbU, p. Stefania.

×

Akcja "Co się liczy w Święta?" zachęcała do aktywności sportowej i przeliczania czasu spędzonego na sportowej aktywności na pieniądze. Za każdą taką sekundę Publicis Media zobowiązywał się przekazać stowarzyszeniu 1 grosz.
Uczestnicy akcji zebrali łącznie ponad 5 milionów sekund spędzonych na aktywnościach sportowych.

pełen opis

Metlife

DZIAŁANIA

MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A. wsparło dwie ważne inicjatywy Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.

×

MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A. przekazało 30 000 $ , co pozwoliło mbU uruchomić Telefon Zaufania dla osób starszych i umożliwiło działanie inicjatywy Przystanek Alzheimer w latach 2016-2017.

pełen opis

City Bank

DZIAŁANIA

Współpraca z mbU nie musi być wyłącznie oparta na wsparciu finansowym.

Pracownicy City Banku inicjują "wakacje jednego dnia".

×

Pracownicy City Banku od kilku lat zabierają podopiecznych mbU Warszawa na wycieczki inicjujące wakacje stając się na ten wyjątkowy dzień wyjątkowymi wolontariuszami.

Uczestnicząc w takich projektach pracownicy integrują się z innymi pracownikami, a dobry zespół to podstawa dobrze funkcjonującej firmy.

pełen opis

BNP Paribas

DZIAŁANIA

Payroll - wygodne narzędzie filantropii indywidualnej.

Wdrożenie rozwiązania w ramach programu Fundacji BNP Paribas „Wspieram cały rok”

×

Od września 2017 do grudnia 2018 r. BNP Paribas Bank Polska S.A. w ramach programu Fundacji BNP Paribas „Wspieram cały rok” ponad 140 pracowników Banku złożyło deklarację comiesięcznego odpisu od swojej pensji na rzecz Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.

pełen opis

Marketing Master

DZIAŁANIA

Marketing Master Sp. z o.o. uruchomiła Wirtualnego Asystenta (chatbota), który informuje o działaniach Stowarzyszenia oraz wspiera komunikację na Facebook Messenger.

×

Uruchomiony przez Marketing Master Sp. z o.o. Wirtualny Asystent odpowiada na najczęściej zadawane pytania, komunikuje o bieżących działaniach Stowarzyszenia, automatyzuje proces zgłoszeń nowych podopiecznych oraz wolontariuszy.

pełen opis