Ancymony Schulz
Nasi partnerzy > Ancymony Schulz

Ancymony Schulz

Partnerzy

Agencja Ancymony (Schulz) przygotowała pro publico bono kampanię „Moc niewidzialności” na potrzeby świątecznej akcji społecznej „Podaruj Wigilię” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Odpowiadała za strategię, koncepcję kreatywną i realizację projektu.


Działania
Przygotowanie akcji wspierającej coroczną kampanię fundraisingową „Podaruj Wigilię”. W 2020 roku sytuacja była jeszcze trudniejsza z uwagi na obostrzenia związane z pandemią. Film „Moc niewidzialności” nie tylko ukazał prawdziwe oblicze samotności seniorów, ale także utwierdził odbiorców w przekonaniu, że każdy z nas ma realny wpływ na to, by odmienić święta samotnych osób. W ramach kampanii 360° agencja prowadziła działania w telewizji, radiu, prasie, internecie, OOH oraz zorganizowała akcję z udziałem celebrytów i influencerów.

Osiągnięte cele
Kampania była szeroko opisywana w mediach, komentowana w radiu, prasie i telewizji. Udało się uwrażliwić odbiorców, dotrzeć i przekonać aż 50% nowych darczyńców i w efekcie zebrać wymaganą kwotę.

Używamy plików cookies w celu realizacji usług. Czytaj więcej.

Zacznij wspierać co miesiąc Wspieram regularnie