O czym pamiętać, gdy chcemy zatrudnić opiekunkę/opiekuna – 38. spotkanie z cyklu „Przystanek Alzheimer”

17 listopada o godz. 17.15, odbędzie się 38. spotkanie z cyklu „Przystanek Alzheimer”. Tym razem będziemy rozmawiać o czym pamiętać, na co zwrócić uwagę, gdy decydujemy się na zatrudnienie opiekunki/opiekuna do osoby chorej na alzheimera.

Spotkanie poprowadzi doświadczona psycholog, Danuta Jankowska, która współpracuje z Polskim Stowarzyszeniem Pomocy Osobom z Chorobą Alzheimera.

Podczas spotkania poruszone zostaną między innymi takie kwestie jak:

1. Decyzja o zatrudnieniu opiekunki.

2. Przygotowanie do rekrutacji.

3. Rozmowa z opiekunkami.

4. Sprawdzenie danych osobowych.

5. Pokazanie mieszkania.

6. Przedstawienie naszych wymagań i warunków pracy.

7. O co warto zapytać w czasie rozmów kwalifikacyjnych.

Będzie też czas na zadawanie indywidualnych pytań.

Spotkanie odbędzie się w warszawskiej siedzibie Stowarzyszenia „mali bracia Ubogich”, która mieści się przy ul. Andersa 13. Potrwa dwie godziny.
Liczba miejsc jest ograniczona.
By wziąćudział w spotkaniu należy przesłać zgłoszenie na adres: przystanekalzheimer@gmail.com, (ewentualnie telefonicznie: 600 600 186). W zgłoszeniu należy podać: imię i nazwisko, adres mailowy, telefon do kontaktu.